توسط نشر افراز؛ کتاب «فنون بازیگری ۱ - بدن» به چاپ پنجم رسید.

کتاب «فنون بازیگری ۱ - بدن» نوشته محمودرضا رحیمی توسط نشر افراز به چاپ پنجم رسید.
توسط نشر افراز؛ کتاب «فنون بازیگری ۱ - بدن» به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «فنون بازیگری ۱ - بدن» نوشته محمودرضا رحیمی به‌تازگی توسط نشر افراز به چاپ پنجم رسیده است.

محمودرضا رحیمی کارگردان و مدرس تئاتر، ۳ کتاب از مجموعه «فنون بازیگری» را با همکاری نشر افراز منتشر کرده که عناوین دوم و سومش‌اش به‌ترتیب «فنون بازیگری -۲: حرکت» و «فنون بازیگری -۳: صوت صدا گفتار» هستند. این‌کتاب‌ها در سال ۹۰ منتشر شدند و مطالب‌شان، گردآوری و تدوین آموزه‌هایی هستند که رحیمی در کلاس‌های خود با دانشجویان تئاتر کار کرده است.

رحیمی می‌گوید کتاب «فنون بازیگری ۱ - بدن» برای هنرجویان و دانشجویان و تمام علاقمندان بازیگری است که دوست دارند درباره بدن بازیگر به منظرهای جامع‌تری دست پیداکنند. مطالب این‌کتاب تجربه‌های عملی رحیمی را در همراهی گروه تئاتر نیوشا با کارگردانی نمایش‌هایی همچون خانه عروسک، اتوبوسی به نام هوس، باغ وحش شیشه‌ای، پدر، آقای توپاز، سه خواهر، روسمرسهولم، تقاطع ۲۰۰۲، چند کاپریس برای ویولون، مرکب خوانی ارکستر مردگان، سیدروماک، کهکشان بدن، مقتل، ضامن و همچنین تدریس بازیگری در دانشگاه در بر می‌گیرد.

نگارنده این‌کتاب ضمن تأکید بر علم آناتومی (تشریح بدن) و جمع‌آوری مقوله‌های بدن با نگاه تربیتی و بهداشتی، بر این باور بوده بازی با بدن هم‌ارز و متعاقب شناخت همه آگاهی‌ها و علوم مرتبط با بدن خواهد بود.

چاپ پنجم این‌کتاب با ۲۲۴ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان منتشر شده است.

 

لینک خبر: https://bit.ly/2m031Fe