۸۸ سال با «پدر سالار»

در جشن ۸۸سالگی، بزرگداشت محمدعلی کشاورز برگزار می‌شود.
۸۸ سال با «پدر سالار»

 

 

مراسم هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز در پردیس سینمایی «شهرک» برگزار ‌می‌شود و قرار است سالن شماره ۱ این پردیس به نام این هنرمند پیشکسوت نامگذاری شود.

به گزارش روابط عمومی انتشارات افراز و به‌نقل از خبرگزاری مهر مراسم هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز با عنوان «هشتاد و هشت سال با کشاورز» روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۸ برگزار می شود و امیر پدرام علیزاده مالک این پردیس سینمایی در نظر دارد به پاس فعالیت مستمر و ارزنده محمدعلی کشاورز در عرصه‌ هنر نمایش، سالن شماره ۱ پردیس سینمایی «شهرک» را به نام این هنرمند نامگذاری کند.

پردیس سینمایی «شهرک» ۱۱ سالن سینما دارد که مالک این مجموعه قصد دارد در آینده دیگر سالن های نمایش این پردیس را به نام هنرمندان اثرگذار و محبوب کشور نامگذاری کند.

در این مراسم که به همت خانواده این بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون برگزار می‌شود، برشی از زندگی محمدعلی کشاورز نمایش داده می‌شود. همچنین برخی از همکاران «پدر سالار» درباره هنر بازیگری و تاثیر وی در حوزه‌های مختلف تئاتر، سینما و تلویزیون صحبت می‌کنند.

مراسم بزرگداشت محمدعلی کشاورز در پردیس سینمایی «شهرک» واقع در میدان صنعت شهرک غرب برگزار می‌شود.

کتاب اکسیر نقش؛ زندگی هنری محمدعلی کشاورز جلد چهارم از مجموعه‌ی تیاتر ایران در گذر زمان انتشارات افراز  به قلم اعظم کیان‌افراز و یاسین محمدی و با مقدمه‌ی علی نصیریان به زندگی تئاتری و سینمایی این هنرمند پیشکسوت به‌طور مفصل پرداخته است.